Tájékoztató! COVID-19

Fontosnak tartjuk a koronavírus további terjedésének megelőzését, ezért mind mi, mind partnereink fokozott figyelmet fordítunk a higiéniára. Ebben a kialakult helyzetben, azt javasoljuk vásárlóinknak, hogy maradjatok otthon és vásárlásaitokat interneten keresztül intézzétek. Jelenleg ez jóval biztonságosabb, mint egy forgalmas üzletben vásárolni. A webáruházban történő vásárláskor nem kell otthonról elmenned. Egy webáruházban nincs tömeg, és nem fogdossák a tárgyakat egymás után az utcáról betérő idegen emberek. A raktárakban a termékek, napok vagy hetek óta érintetlenül pihennek, ami gyakorlatilag azt jelenti, hogy minden kórokozó elpusztul a felületükön ez idő alatt.

Szállítással kapcsolatos információk:

A személyes átvételnél a korábbiakban megszokott üzlettéren belüli kiszolgálást, jelenleg az üzletünk előtt erre a célra ideiglenesen kialakított átadórészen keresztül bonyolítjuk. A várakozásmentes kiszolgálás érdekében érkezésed kérjük minden alkalommal jelezd telefonos elérhetőségünkön vagy e-mail-ben. Jelenleg a helyszínen csak a megrendelt termék átvételére van lehetőséged, hétköznap 9-15h-ig. Válogatni, másik termékeket nézegetni sajnos most nem tudsz.

A csomagpontos átvétel ugyan elérhető webáruházunkban, de arra szeretnénk kérni benneteket, hogy most opcióként a házhozszállítást válasszátok kollegáink és a Ti egészségetek érdekében is.

A raktáron lévő termékek házhozszállítása jelenleg is zavartalanul, a megszokott ütemben 1 munkanap alatt zajlik. Viszont pár dologra szeretnénk felhívni a figyelmeteket, hogy a házhozszállítást is még biztonságosabbá tegyük!
- fizetési mód kiválasztásánál részesítsétek előnyben a bankkártyás, vagy banki átutalás opciót
- a csomag átvételekor lehetőségetek van az „*érintkezés nélküli kézbesítést” választani.
- ha a megrendeléskor még is az utánvétes átvétel mellet döntöttél, a futárnál is tudsz kártyával fizetni.

Ha bármi egyéb kérdésed, észrevételed van, akkor keress minket bátran az alábbi elérhetőségek egyikén:
                      Telefon: 06/30 424 0767    e-mail: info@wlshop.hu
_________________________________________________________________________________________________________________________________

*Express One Hungary Kft. Hivatalos tájékoztatója az érintés nélküli fizetéssel kapcsolatban:

Felhívjuk szíves figyelmüket a 2020. március 17.-e óta minden belföldi címzett esetén elérhető új, érintkezés nélküli kézbesítés szolgáltatásunkra (contactless delivery).

Célunk, hogy minimalizáljuk a kézbesítéskor a személyes kontaktust, így amennyiben a címzett nem kívánja a futárainknál aláírni az általuk kézbesítésre használt mobil eszközt, úgy az alábbiakban ismertetett alternatív módon is megtörténhet a küldemények átvételének igazolása:
 
1.) A címzett a kézbesítés során jelzi a futárnak, hogy az érintkezés nélküli igazolást választja.
2.) A címzett által, a korábban kapott előértesítő e-mailben található linkre kattintva, vagy az alairas.expressone.hu weboldalt közvetlenül felkeresve megjelenik egy kód megadására szolgáló ablak.
3.) A csupán pár percig élő véletlenszerűen generált kódot futárunk megadja a címzett részére.
4.) A címzett beírja a kódot, majd a jóváhagyom gombra kattint és az ezt követően megjelenő aláírás mezőben a címzett a saját mobil készülékén igazolni tudja a küldemény átvételét.
5.) Az aláírás mentése gombra kattintva az aláírás elküldésre kerül futárunk részére, aki frissítve készülékét, ellenőrzi ezt saját eszközén, majd fizikailag is átadja a küldeményt.
 A fenti biztonságos, érintkezés nélküli kézbesítési megoldás egyetlen fontos feltétele, hogy a címzett mobilkészülékén aktív internet forgalmazás legyen elérhető.

Üdvözlettel:
wlshop.hu Csapata!

Kérdése van? Segítünk!